Sunday, November 08, 2009

Flora en Fauna

Vandaag heb ik een deel van mijn natuurfoto's op Picasa Webalbum gezet. Om het één en ander uit te zoeken had ik uren nodig, maar volgens mij werkt het. Tot mijn grote verbazing staan ook alle Vietnam-, Nieuw Zeeland- en Mensen Mensenfoto's erop. Ik kan me niet herinneren ooit iets op Picasa gezet te hebben. Eerst maar een selectie uit de paddestoelenmap. De link staat in de sidebar. Het beste zie je ze schermvullend; klik links boven de eerste foto. Veel kijkplezier.

1 comment:

astarte said...

Dat kan wel kloppen, wat picasa betreft. Ook ik trof de stukken van mijn oude blogadres daar aan, tot mijn stomme verbazing. Ik had nog nooit met Picasa gewerkt. Ik geloof dat blogger automatisch de inhoud van je blog in een picasa album zet.

Maar de nieuwste niet. Geen idee hoe dat nou zit