Saturday, April 18, 2009

Het Vierkante Ei 2009







Reeds was ik door de voorselectie van de kunstprijs van Volkskrant, Cultura, NPS en Kunstfactor. Een derde van de 3000 inzenders bleef over. Over 6 grote musea verdeeld kwamen die 1000 werken te hangen/staan. Yes! Ik heb in het Centraal Museum in Utrecht gehangen! Daar was het me om te doen ;-) Op bovenstaande foto ben ik in gesprek met een jurylid, vandaag. (Ik meen de kunstredactrice van de Volkskrant.) Nee, mijn werk is niet gekozen. En nee, ik ben niet teleurgesteld. Op vierkanteei.nl komt binnenkort de uitslag voor Utrecht. 31 Mei komt de NPS met de finale op tv. Dan zit ik trouwens op Buitenkunst. Daar ga ik denk ik schrijven, maar verf en doeken gaan ook mee.




2 comments:

Jan Baggen said...

Hey Mientje, leuk avontuur en toch wel kikken om in het Centraal Museum te hangen. Gefeliciteerd

redmedea said...

Gefeliciteerd! Stoerrrrrrrr!