Friday, October 07, 2005

ONGELUKJE/ACCIDENT !

Onderstaand is een oud bericht: gebeurd en weer hersteld. Nu staan de meeste werken, tot nu toe gepost, er 2x op. Om de wel of niet dubbele te traceren is erg veel werk dus ik laat het maar zo.
Ik vind het leuker als jullie al mijn werken op één pagina kunnen zien. Dan hebben jullie wat te scrollen. Dus ik klik op: "Geen archieven" in mijn settings en húp, al mijn schilderijen van augustus en september (uit meer jaren natuurlijk) floepen definitief weg, inclusief de commentaren. Heel jammer en veel werk om het allemaal weer hetzelfde op de site te krijgen. Dat heb ik dan ook niet geprobeerd. Zoals je ziet zijn modellen en portretten gesorteerd, zonder titels. Met het project OPEN BOEK begin ik opnieuw.
I like you to see all my works at once on the page. You've got something to scroll then. So I click on "No archives" and suddenly, all my paintings of august and september (from several years of course) disappear defenitively, comments included. It's a pity and much work to get all things the same on the site. So I did not. As you see, models and portraits are put in groups, untitled. I will restart the OPEN BOOK-project.

3 comments:

redmedea said...

Oeioei! Da's niet handig van Blogger dat ze geen dubbelcheck doen of je 'inderdaad alles definitief van je blog wilt gooien'. Wat een werk. En weet je zeker dat nu alles altijd op 1 pagina zichtbaar blijft? Wordt wel lang scrollen.... Dan zou je toch beter met links naar webalbums kunnen werken ofzo...
Groetjes!

Mientje Severin said...

Maar dat is 't 'm juist: bij mijn broer zag ik alles op één pagina en dat vond ik wel leuk. Mensen die minder makkelijk zoeken op een site zien, met archives, alleen 6 schilderijen...

redmedea said...

Da's waar. Over twee jaar ben je alleen wel een half uur aan 't scrollen :-) Maar voorlopig kun je even vooruit. Ik vind het erg mooi, dat de foto's zo groot worden weergegeven als je ze aanklikt.
Groetjes,
Meta